
αυτοκινητων
Έχετε το δικαίωμα να κάνετε επιστροφή εντός 14 ημερών μετά την παραλαβή των Ακραξόνιο για Ανάρτηση, ψαλίδια
Περισσότερο
Οι ακόλουθες μέθοδοι πληρωμής είναι διαθέσιμες στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα Ακραξόνιο για Ανάρτηση, ψαλίδια
Περισσότερο
Μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας στο κατάστημά μας Ακραξόνιο για Ανάρτηση, ψαλίδια, μπορείτε να επιλέξετε κούριερ:
Περισσότερο
Τοποθετήστε την διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου και τον κωδικό σας
Δεν έχετε λογαριασμό στο EUantallaktika.gr; Εγγραφή Εγγραφείτε τώρα, σε λιγότερο από 1,5 λεπτό
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ
Επιλέξτε το αυτοκίνητό σας για να αγοράσετε ανταλλακτικά 100% κατάλληλα για αυτό
Η λειτουργία του άκρου του τροχού
Το άκρο είναι μέρος της ανάρτησης του οχήματος. Συνήθως, ένα αυτοκίνητο έχει δύο αρθρώσεις διεύθυνσης, που βρίσκονται στους δύο μπροστινούς τροχούς. Δεν υπάρχουν αρθρώσεις διεύθυνσης στους πίσω τροχούς, καθώς δεν υπάρχουν άξονες διεύθυνσης στο πίσω μέρος. Τα άκρα εκτελούν πολλαπλές λειτουργίες. Πρώτον, είναι υπεύθυνα για τη μετάδοση της κίνησης του συστήματος διεύθυνσης, μαζί με τα ημιαξόνια και τους υστερούντες βραχίονες. Δεύτερον, σταθεροποιούν τον τροχό στον οποίο είναι συνδεδεμένοι με τα ρουλεμάν τους. Στα νεότερα αυτοκίνητα που διαθέτουν την λεγόμενη ανεξάρτητη ανάρτηση, εκτελούν λειτουργίες που έχουν να κάνουν μόνο σχετικά με τον έλεγχο της ανάρτησης του στερεωμένου στον τροχό αμορτισέρ. Ο διπλής διεύθυνσης άξονας δημιουργήθηκε τη δεκαετία του ‘80, και το ακραξονίο αναλάμβανε το μεγαλύτερο μέρος της μεταφοράς της κίνησης του συστήματος διεύθυνσης, καθώς και το στρίψιμο. Στο μεταξύ, ωστόσο, άλλα συστήματα διεύθυνσης έγιναν πιο δημοφιλή, οπότε έπαψε να είναι σημαντικός. Ως μέρος της ανάρτησης, το άκρο είναι το μοναδικό μη αναρτώμενο μέρος στο σύστημα της ανάρτησης ενός επιβατικού αυτοκινήτου. Μεταξύ των γνωστών κατασκευαστών άκρων είναι οι FEBIBILSTEIN, LEMFÖRDER, MAPCO, SWAG, VAICO, METZGER και MEYLE.
Πού είναι τα άκρα και πώς μοιάζουν;
Για να βρείτε τα άκρα θα χρειαστείτε ένα αναβατόριο ή ένα ειδικό δάπεδο με τρύπα εργασίας, επειδή βρίσκονται κάτω από το αυτοκίνητο, ακριβώς πίσω από τους τροχούς, ακριβώς στη μέση των ρουλεμάν και του άξονα. Τα άκρα είναι ελαφρώς κυρτά και έχουν πολλές οπές με σπείρωμα, όπου συνδέονται τμήματα, όπως η δαγκάνα. Αυτά είναι επίπεδα, μερικές φορές με ραβδώσεις, περίπου σχήματοςC, μεταλλικά τμήματα.
Πώς καταλαβαίνετε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα άκρα;
Καθώς το άκρο του αυτοκινήτου μπορεί να είναι υπεύθυνο για πολλές διαφορετικές λειτουργίες, ανάλογα με το μοντέλο, η ίδια βλάβη μπορεί να παρουσιαστεί με αρκετά διαφορετικούς τρόπους. Συνήθως, ένα υπερφορτωμένο ρουλεμάν τροχού μπορεί να προκαλέσει την αυξημένη φόρτισή τους. Αυτό μπορεί να παρουσιαστεί με απότομες κινήσεις του τιμονιού που γίνονται αισθητές σαν χτύπημα ή κοπάνημα του τροχού. Το άκρο δεν μπορεί πραγματικά να επισκευαστεί, όμως, η εγκατάσταση ενός ανταλλακτικού είναι εύκολη ακόμα και χωρίς μεγάλη εμπειρία. Ωστόσο, εάν το άκρο του συστήματος διεύθυνσης αντικατασταθεί, θα πρέπει να αντικατασταθεί και το ρουλεμάν του τροχού. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα βρείτε το σωστό άκρο για το όχημά σας σε χαμηλή τιμή, το οποίο θα παραδοθεί στο σπίτι σας. Επίσης, διαθέτουμε μεγάλη ποικιλία άλλων ανταλλακτικών (όπως μπαλάκια ψαλιδιών) και αξεσουάρ αυτοκινήτων κορυφαίας ποιότητας για πολλά μοντέλα αυτοκινήτων.