
αυτοκινητων
Έχετε το δικαίωμα να κάνετε επιστροφή εντός 14 ημερών μετά την παραλαβή των Ντίζα, φρένο ακινητοποίησης για Σύστημα φρένων
Περισσότερο
Οι ακόλουθες μέθοδοι πληρωμής είναι διαθέσιμες στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα Ντίζα, φρένο ακινητοποίησης για Σύστημα φρένων
Περισσότερο
Μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας στο κατάστημά μας Ντίζα, φρένο ακινητοποίησης για Σύστημα φρένων, μπορείτε να επιλέξετε κούριερ:
Περισσότερο
Τοποθετήστε την διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου και τον κωδικό σας
Δεν έχετε λογαριασμό στο EUantallaktika.gr; Εγγραφή Εγγραφείτε τώρα, σε λιγότερο από 1,5 λεπτό
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ
Επιλέξτε το αυτοκίνητό σας για να αγοράσετε ανταλλακτικά 100% κατάλληλα για αυτό
Συρματόσχοινο χειρόφρενου (ντίζα) - σκοπός και λειτουργία
Χρησιμοποιώντας το φρένο στάθμευσης, οι τροχοί του οχήματος σταθεροποιούνται μόνιμα, αποτρέποντας κάθε ακούσια κίνηση μετά τη στάθμευση. Το χειρόφρενο λειτουργεί μέσω ενός μοχλού, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Στα περισσότερα αυτοκίνητα, αυτό γίνεται τραβώντας το μοχλό με το χέρι, ενώ πιoσπάνια λειτουργεί με το πάτημα ενός πεντάλ που ενεργοποιείται με τη χρήση του ποδιού. Από τον μοχλό, συνήθως, μεταδίδεται δύναμη μέσω συρματόσχοινων στα φρένα των δύο πίσω τροχών. Οι δύο γραμμές διατρέχουν κατά μήκος τις δύο πλευρές του οπίσθιου άξονα. Το συρματόσχοινο της αντίστοιχης πλευράς είναι συνδεδεμένο με το φρένο, με ένα μοχλό που πιέζει τα τακάκια των φρένων στα δισκόφρενα, όταν τραβιέται το χειρόφρενο, εάν το όχημα διαθέτει δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς. Σε ορισμένα μοντέλα οχημάτων, αυτός ο μοχλός είναι στη δαγκάνα. Ειδικά τα μεγαλύτερης ηλικίας και λιγότερο δυνατά μοντέλα αυτοκινήτων, αντ' αυτού, έχουν φρένα με ταμπούρα πίσω, τα οποία λειτουργούν μέσω των συρματόσχοινων του χειρόφρενου. Σε αυτήν την περίπτωση, τα φερμουίτ των φρένων πιέζονται στα ταμπούρα. Η ένταση του χειρόφρενου μπορεί να ρυθμιστεί σταδιακά, γεγονός που πραγματοποιείται μέσω του τραβήγματος του μοχλού. Μερικοί γνωστοί κατασκευαστές συρματόσχοινων χειρόφρενου είναι οι: BLUEPRINT, ΝΚ, BOSCH, HERTH+BUSS, και TRW.
Εάν το συρματόσχοινο του χειρόφρενου είναι σπασμένο, παγωμένο, ή πολύ χαλαρό
Το σκουριασμένο ή παγωμένο χειρόφρενο μπορεί να προληφθεί με την τακτική χρήση του. Ωστόσο, είναι πιθανό να περνά νερό από το χαλασμένο περίβλημα του συρματόσχοινου του χειρόφρενου και να παγώνει κατά τις χαμηλές θερμοκρασίες, γεγονός που σημαίνει ότι το χειρόφρενο δεν θα λειτουργεί πλέον σωστά. Αν είναι πολύ χαλαρό το συρματόσχοινο, το χειρόφρενο δεν μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί. Αυτό το πρόβλημα μπορεί, ωστόσο, να διορθωθεί με τη ρύθμιση, δηλαδή το σφίξιμο των συρματόσχοινων. Αντιθέτως, το σπάσιμο του συρματόσχοινου οδηγεί στην πλήρη βλάβη του φρένου στάθμευσης και συνεπώς, πρέπει να αντικαθίσταται αμέσως.
Αντικατάσταση του συρματόσχοινου του χειρόφρενου
Για να αλλάξετε ένα κατεστραμμένο ή ξεφτισμένο συρματόσχοινο χειρόφρενου, το όχημα πρέπει να ανυψωθεί, σε ιδανικές συνθήκες, με ένα αναβατόριο. Συνιστάται να χαλαρώσετε τις βίδες που συγκρατούν τα συρματόσχοινα, για να κάνετε την αποσυναρμολόγηση ευκολότερη. Σε δεύτερη φάση, στους πίσω τροχούς, οι δίσκοι των φρένων θα πρέπει να αφαιρεθούν και, ανάλογα με το σχεδιασμό του φρένου, ίσως πρέπει να αποσυναρμολογηθούν. Στη συνέχεια, τα συρματόσχοινα μπορούν να τραβηχτούν έξω, με φορά προς τα πίσω. Καινούρια συρματόσχοινα χειρόφρενου μπορούν να βρεθούν, σε ιδιαίτερα καλή τιμή, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα βρείτε, επίσης, πολλά άλλα ανταλλακτικά από επώνυμους κατασκευαστές, για πολλές μάρκες και μοντέλα αυτοκινήτων.